سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
حرف های من با بابا
من 86 بابای خوبم از دست دادم . من و بابا خیلی همدیگر دوست داشتیم . من تو این وبلاگ تمام حرفهایی که با بابام دارم می زنم ،شاید بعضی حرفها رو هیچ وقت روم نمی شد، باهاش بزنم ولی الان و اینجا می زنم
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 53132
کل یادداشتها ها : 38
خبر مایه


امشب شب یتیمی آقا و مولایمان صاحب و زمان است 

اقا می دانم یتیمی چقدر سخته ، وقتی یک بنده ای پدرشو از دست می ده ، همه می یان بهش دلداری می دن تا بتونه این درد تحمل کنه ولی آقا وقتی شما پدرتون شهید شد کی بود که به شما دلداری داد ؟ مولای من چقدر سخته که تو این همه مسلمون فقط چند تن محرم شما باشند ... مولای من بمیرم برای تنهایتون که بعد این همه سال باید تنها باشید و هیچ جای این دنیای به این بزرگی هنوز 313 یار نداشته باشید که ظهور کنید ... مولای من نمی دانم چه بگم که بتونم تصلای دل داغ دیده شما باشد... آقا می دونم که دلتان از گناهان ما خون است و فراموش مان می شود که ما مثلا منتظر ظهور شما هستیم .... ای خدااااااااااا چی میشه امسال سال ظهور امام زمان باشد... می دانم که بدم ولی خوبای تو چی ... 

بابا .... 

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ